Харта на клиента

ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ”

Харта на клиента

Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване

Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
  •  Лесен достъп с обществен транспорт
  • ЦАО София – централно управление: гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 5
    • спирка „Пл. Гарибалди” или „Пл.Славейков”: трамвай л. № 10, 12, 18
    • спирка „Сатиричен театър”: тролей л. № 9
  • ЦАО в областни градове 

    https://rta.government.bg/bg/cao-departments

  • Безплатно паркиране
  • можете да паркирате в непосредствена близост до ЦАО в областни отдели Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив,  Разград, Русе, Силистра, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол
  • Удобно работно време
  • от 09:00 ч. до 17:30 часа в делнични дни без прекъсване
  • Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за
  • работното време
  • гишетата за заявяване и получаване на документи
  • За клиенти със специфични потребности
  • адаптиран достъп до ЦАО в областни отдели Благоевград, Велико Търново, Видин, Добрич, Ловеч, Перник, Пловдив, Русе, Сливен, София и Ямбол
  • телефонна връзка на място в ЦАО за оказване на съдействие за достъп в останалите градове
  • В ЦАО на Ваше разположение са
  • столове, маси и пособия за попълване на документи
  • питейна вода и възможност за ползване на тоалетна
  • безплатен интернет в ЦАО
Добра информираност, бърза и лесна комуникация
  • Нашите служители в ЦАО, с отличително униформено облекло, ще Ви се представят и ще Ви обслужат
  • любезно, с лично отношение, уважение и търпение
  • при спазване на конфиденциалност
  • Информация за услугите ни ще намерите
  • на интернет страницата ни, в секция „Административно обслужване“, където можете и да заявите желаната от Вас услуга електронно
  • на място в ЦАО чрез електронно устройство
  • Съдействие на място в ЦАО ще получите от
  • нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
    • ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването
    • ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването
  • В секция „Най-често задавани въпроси“ на нашата интернет страница
  • ще намерите отговори на най-често задаваните въпроси
Предимства на обслужването
  • Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер
  • за устни запитвания на място или по телефона - в рамките на 20 минути
  • за писмени запитвания – до 5 работни дни
  • Бързо обслужване
  • в рамките на 20 минути:
    • ще приемем Вашите документи
    • ще Ви предоставим готовите документи
  • Ще ви обслужим само на едно гише
  • в ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
    • да посещавате повече от едно гише
    • да посещавате два пъти едно и също гише
  • Ще ви уведомим за готовия резултат от услугата
  • на интернет страницата ни може да проверите състоянието на заявената от Вас административна услуга
  • когато документът Ви е готов, включително предсрочно, ще Ви уведомим на посочен от Вас електронен адрес
Моля, информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
На място в ЦАО
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО
  • обърнете се към служителите ни в ЦАО
  • поискайте да Ви насочат и свържат с експерта по казуса
  • при необходимост, обърнете се към ръководителя на звеното
Пишете ни
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
Обадете ни се
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
Информация за Вашата удовлетвореност
  • Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван

годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:

  • получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
  • резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
  • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!
   

Хартата на клиента е приета на 21.04.2020 г.

Последна актуализация 08.02.2024 г.

 


Харта на клиента в .docx формат

Scroll to top